neptunka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2004

Hello!! nie wiem od czego zacząć bo sporo spraw mi sie ostatnio nasuwa na mysl o ktorych chcialabym napisac wam ;)
Moze zaczne od tego ze ostatnio pod komentarzami i w ksiedze gosci pojawiaja sie glupie wpisy mojej BYLEJ PRZYJACIOLKI… niestety przykro mi ze to sie tak konczy ale trudno :( bede je usuwac :(

Po drugie moja kumpela niedawno powiedziala mi ze chce sie zabic :( przekonywalam ja zeby tego nie robila ale niestety nie chce mnie sluchac… :( Rozmawialam z nia na ten temat bardzo dlugo ale nie moge wplynac na nią :( mam nadzieje ze jednak jakos zmieni zdanie :( totalnie mi to zalamuje humor :(

Po trzecie zabieram sie do kolejnej zmiany szablonu ;) mam nadzieje ze wam sie spodoba ;) hmm opocz tego ze mi glowka z bólu pęka to raczej nic nie slychac… ehhh wygladam jakby przeszlo po mnie tornado ale mam nadzieje ze niedlugo dojde do siebie … ;)

5.gif
Pozdrawiam: Kotecka, Magde, Rybke, Asie, Kochaną-małą, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @=FaSoLkE ,Monis, BiioOOssAA… i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

Niestety musialam zmienic szablon :( i poza tym moje skrypty nie chcą działać nie mam pojecia dlaczego ale mam nadzieje ze to sie niedlugo zmieni :/

—++ NaRQA ++—

Hej!! Ojj jak dawno mnie tu nie bylo :/ ehh czuje ze zaniedbuje tego bloga… :( no ale mam nadzieje ze wkrotce to nadrobię ;) ehh dzisiaj musialam naprawiac neta :/ udalo mi sie to :D heh jestem geniuszem :P

Hmm a co do poranka to byl super :))) Justi wie o czym mowie :P heh poznalam dzisiaj duuzo nowych ludzikuff, szczegolnie jeden mnie zaskoczyl:P Nawet zagralam sobie w Bilarda :P hehe ale ciota ze mnie :P hehe byl total polew ze mnie :P a ludziki mnie pocieszaly „dobrze Ci idzie” :P Heheh no coz jak na 1 raz to ujdzie:P Dzisiaj tez bylysmy w school po informator:P hehe chyba sie tam wybiore:) Nio i kupywałyśmy prezent mamie Justi :) hihi ciekaffe jaka byla jej reakcja na czerwone stringi :P buhehehe… ok fajny dzionek pomimo tego płaczu ktory mnie niedawno napadł :/

19.gif
Pozdrawiam: Kotecka, Magde, Rybke, Asie, Kochaną-małą, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @,Monis, BiioOOssAA… i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

::..::..NARQA..::..::

Hejka!! dawno nie pisalam notek. Net mi szwankuje i moze dlatego :)Ale postaram się to nadrobić i to szybciutko ;) A tak wogole to chcialam was bardzo przeprosic za te klotnie w komentarzach poprzedniej notki:** i nie ma sie czym przejmowac. Bylo minelo.

A co do dzisiejszego dnia to byl suuper:) Nie mowilam wam o tym ostatnio ze napisalam wiersz i oddalam go nauczycielce od Polskiego :) hihi wiecie powiedziala ze wiersz byl bardzo ładny i poprosila zebym napisala kolejny:))))) Oczywiscie ze to zrobie i zobacze co bedzie dalej :)) Dzionek niby normalny ale pogoda cos nie tego…:P ehh a tak ogolnie to szkola mnie zabija :P Jutro odpowiadam z Anglika:/ bo dzisiaj nie zdazyla mnie spytac :( ehhh i sprawdzian z chemii :( ehhh no coz przezyje sie :)))))) dla kilku osobek przezyje :) hihi one wiedza ze to o nie chodzi :D…

Od poniedzialku mam rekolekcje :))) a w czwartek po rekolekcjach ognisko :) super no nie??:D bedzie luzik… chociaz musze uczyc sie … musze… :)) ok koncze :)

mis13.gif

Pozdrawiam: Kotecka, Magde, Rybke, Asie, Kochaną-małą, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @,Monis, BiioOOssAA… i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

—==* NARQA *==—

Jak sie ciesze ze wreszcie ten blog normalnie chodzi :) Jak widzicie musialam zmienic szablon…niestety nie na taki jak mi sie podobal no ale coż ;)dobre i to :D
Hmm jak wiecie nie mialam netku spory kawałek czasu.. tzn 2 dni, 3 dnia dodalam notke… niestety musialam ją usunąc a 4 dnia sie blog zje… :/

Hmm doszlam do wniosku ze jestem poje….:D normalnie na maksa :P Powinnam dostac role klowna w cyrku … dzieci by mialy ubaw ze mnie :P Padam po calym tygodniu je….. charówki… :( tyle spr mialam i takie zlewki w school jak nigdy :D:D:D nawet nie mam sily na klawiaturce pisac :) hehe usłyszalam ze jestem bezczelna :| pyskata :| siedze jak mysz pod miotłą, ale cicha woda ze mnie :D ciekaffe… wiem ze niektóre osoby dzialaja na mnie tak ze adrenalina mi sie podnosi maksymalnie.. :D ok ide sie zdrzemne na klawiaturce a pozniej dodam jakies sensowne notki…

21.gif

Pozdrawiam: Kotecka, Magde, Mali, Rybke, Asie, Anie, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Patryka, Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @, i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

::..:: Magda Femme => Daleko stąd ::..::

Heheh i kolejny dzien sloneczko swieci…:) jak wspaniale :) cudownie super…. :) chociaz w maju egzaminy ;/ ale co tam sie przezyje :P hmm … nie wiem co bedzie ale ciesze sie chwila obecna i niech tak zostanie…:)

Hmm w poniedziałek mamy 1 dzien wiosny :) i nie wiem jak sie przebrac znaczy nie jestem za bardzo zdecydowana :P mam do wyboru… A`La MeTaL (glany, t-shirt Metaliki , spodniczka czarna, wlosy czarne, pacyfki na policzkach, i krzyże jakies :P) lub SK8 :D:D jak myslicie co bedzie lepsze??:P ale dostaną ludki zawału na moj widok :P

A co u mnie… hmm wiec pisalam dzisiaj spr. mase, jestem zmeczona na maksa. poszlam wczoraj spac o 12 w nocy a o godz 5 mialam pobódke SIĘ WYSPAŁAM nie ma co :P hehe koncze bo nie mam sily po klawiaturze pisac nawet :P

m004.gif
Ok wielkie PozDrOffka dla: KoTeCkA(wszystkiego naj.. staruszku:*), Magdy, Mali, Izy, Asi, Ani, @, Szprotki, hmm… Rybke^ , Hermionke, Justi, … zapomnianych i nieznanych :P i sorcia :*** jakby co to sie upomnijcie:P <= ReSpEcT @ll…:)

..:: NARQA ::..

Hello!! Dzisiaj sie zapowiada piekny, wspanialy,cudowny dzien :) Slonecko na niebie swieci :) cudownie… Żyć i nie umierać :) hmm wczoraj powinnam tu noteczke jakąs napiasac ale nie mialam kiedy:P Wiecie jak to jest… Wlacza sie kompa, gg i o wszystkim mozna zapomniec:P nie tyle zapomniec co pominąć :P no wiec ja tak wczoraj zrobilam… A dzisiaj rewanzyk troszke sie postaram nad tą notką. Nie wiem czy wiecie ale od piątku będę sie starac zostac Harcerzykiem :P ciekawe czy mi sie to uda :D (Jak myslicie??:P) oczywiscie z tego co slyszalam to bede najmlodsza w grupie heheh ciekawe jak to bedzie :P hehehe juz sie ciesze :D A co do szkoly to mam przekopane… w poniedzialek mam 7 lekcji i z tego musze sie wykuć na 5 z nich :/ Jak trują du.. w tej budzie:P Łe dzisiaj zamiast na kompie to bede sie uczyc pozniej ;( bbbbbbuuu…… heheh chce ktos isc za mnie do school?? plisss … zapłace…:P czekam na zgloszenia:P

misiu.gif

Pozdrawiam: Kotecka:), Magde, Mali, Rybke, Asie, Anie, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Patryka, Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @, i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)A teraz ide sobie muuzyyki posluchac :D:D:D:D:D

ZmiEniAm zNooff szaBlona :P

Hmm jak wiecie to niedawno mialam zalamke, nie chce jej tu opisywac ale juz jest wporzo… znaczy tak mi sie wydaje ze juz jest ok …Jest piękna pogoda, wspaniala i to mi wystarcza…:)
Kocham Muuzee :))

glit5.gif
To wymysliłam wczoraj:) :
„Po każdym upadku podnoszę się po to, aby znów z hukiem runąć na Ziemię!!”

Mam nadzieje ze bede miec na tyle sil zeby po upadku wracac do siebie natychmiast:)

=> MaDoNnA-> Love Profusion <=

Ehh zycie jest do du.. kazdy to powie ja to podkresle jeszcze… Wszyscy mnie olewają, ranią i otwieraja stare rany :( nie chce tak zyc. Nie chce i nie moge, ale zmienic tego tez nie potrafie od tak. Nie wiem co sie dzieje, ale czuje ze na mnie juz pora. Nie wiem czemu, to glupie strasznie. Kiedys myslalam wlasnie ze zycie jest piekne, wspaniale i nie moglam sie doczekac az dorosne. Ale teraz wlasnie widze co to znaczy zycie, chociaz nie czuje sie jeszcze dorosla. Dostaje kopniaka za kopniakiem, tylko za kazdym razem coraz gorzej mi sie pozbierac po nich. Juz mam totalnie dosc wszystkiego. Nikt mnie nie rozumie ja wiem jedynie co czuje i widze, ale wole milczec, bo milczenie jest zlotem. Zostalo mi jeszcze 3lata i zaczne nowe zycie. Nowe mam nadzieje ze lepsze…:( Nie moze nie mam takiej nadziei jak o to prosze.Prosze o troszke zrozumienia, litości… LITOŚCI!!!!! Tym razem nie zartuje .. pier… to zycie pier.. je!!!!! I chyba zmienie moje nastawienie do niego i sie z….. TRUDNO …Nie chce tu być…Nie chce tak żyć…Nie chce i nie moge!!Nie potrafie!! Wszystkim zawadzam jedynie…juz niedlugo… jeszcze troche…pozostalo mi troche tlenu, tlenu po m… ale to resztki. Już się konczą.

…………::NARA::…………….

„..Marzenia nie spełniają się, kiedy nie ma Cię
Gdy zamknęłaś drzwi, rozpadłem się na pół
Moja dusza znika – rozpływam się wśród chmur
I nie ważne już kto popełnił błąd..”

Dzisiaj runął mój świat……caly od a do zz ….. super nio nie?? co robic?

JEDEN OSIEM L-> CZASEM TAK BYWA….
Wiesz czasem bywa tak
ze sam naprawde nie wiesz do kat zmierza twój swiat
tysiace mysli slowa rania tak ty na kolanach prosisz Boga
daj mi ten znak

Tom pierwszy rozdanie kart tysiace wierszy
Weszysz, gdy znajdziesz to bedziesz lepszy
Szybciej wertujesz wciaz a czas ucieka
Musisz znalezc, bo wiesz ze na ciebie czeka
To tak naprawde ta niezapisana karta
Prosta kreska, jesli bedziesz mial farta
Tez to masz skacze jak plyta zdarta
Slyszysz ludzi wokól mówia nie znasz sie na zartach
Z czego smiac sie, jakich wyborów dokonac
Uciekasz od tego zapisac zycie w innych tonach
Jedyna mysl wciaz nie daje ci spokoju
Co masz zrobic zeby uciec z tego gnoju
Otoczyc sie wiecznoscia planujac wciaz na przyszlosc
Pewny nadejscia jutra zupelnie inna rzeczywistosc
Wiesz tak to jest czasem tak bywa
Trudno cieszyc sie, kiedy obraz sie rozmywa

Wiesz czasem bywa tak
ze sam naprawde nie wiesz do kat zmierza twój swiat
tysiace mysli slowa rania tak ty na kolanach prosisz Boga
daj mi ten znak

Ile bedziesz zyl marzeniami wez sie do roboty
Dzieciaki styrane rodzinne gabloty
Uzalajac sie nad soba nic nie osiagniesz chlopak
Zamykajac sie w sobie w obdrapanych miejskich blokach
Na zyciowych kopach masz nauki setki tomów
Jednodniowi bohaterzy cztery spusty siedza w domu
Kazdy chce kazdemu pomóc teoria teraz wzgledna
Z zewnatrz jest porzadku wewnatrz ukryta jest menda
Szansa przeszla przed oczami drugiej mozesz nie dostac
Obowiazki praca czasem trudno temu sprostac
Bardzo wiele chcesz dostac a co w zamian oferujesz
Wirtualny swiat bez fikcji wokól niego oscylujesz
Ciesze sie tym, co mam mego zycia kazda chwila
Udowadniajac debilom, ze nie wlada mna bilon
Nigdy nie jest za pózno sprawdzilo sie planowanie
Zmarnowales dwie szanse trzeciej nigdy nie dostaniesz

Wiesz czasem bywa tak
ze sam naprawde nie wiesz do kat zmierza twój swiat
tysiace mysli slowa rania tak ty na kolanach prosisz Boga
daj mi ten znak

Tom trzeci ostatnie rozdanie kart
Jak Tytanic wlasnie teraz ty dotykasz dna
Sam juz nie wiesz, co sie dzieje gdzies juz runal twój swiat
Brak pewnosci w tobie wszedzie widzisz milion wad
Jak okret na morzu musisz zlapac w zagle wiatr
Przeciez musisz cos robic nie chcesz chyba w miejscu stac
Nie zapuszczaj korzeni tylko z calej sily walcz
Nie potrzebne sa tu szable ani oslona tarcz
Na co stawiasz duze mury, co oblecial cie strach
On ma tylko wielkie oczy ty nie musisz sie bac
Wiec zacznij na nowo nie ma czasu na strach
Jedno zycie dostales teraz twoja szansa trwa
Unies rece wysoko i z przeciwnosciami walcz
Przeciez nie ma, na co czekac zobacz jak ucieka czas

2HeartsPnk.gif

Dzisiaj sie sporo działo… jestem totalnie zmeczona. Eh co ta szkola potrafi z czlowiekiem zrobic :P hehe wiec w szkole bylo wporzo ujdzie… oprocz tego ze padam na klawiature to nic sie chyba takiego nie stalo. Gosciu z infy i techniki chce mnie na konkurs wyslac :P ale bedzie ubaw ja i infa i konkurs nie no moze byc nawet mi sie to podoba. Z tego wzgledu ze moze mnie troszke z lekcji pozwalnia :P a głowna nagroda to wyjazd do Aten musze sie postarac :P heheh dla dobra wakacji:P nie no zartuje.

hmm jedyne o czym marze to SSeeNN… heheh ale i tak musze sie pouczyc. Jeach! fuj! nie ma to jak szkola okropienstwo takie ze …!!! nio i nie wiem co pisac… Upieklo mi sie bo mnie nie pytali hehe ciekawe czy jutro mi sietez uda czy nie ?? jak myslicie?? marnowac czas na nauke czy posiedziec na GG?? ee sama nie wiem…

Mama dzisiaj miala mi kupic perfumki :D ciekawe czy je kupi albo kupiła…?? podobno mialam je wczoraj dostac ale nie byla zdecydowana :P hehe ciekawe ciekawe juz sie nie moge doczekac…

glitt10.gif

PoZdrAwiAm : KoTeCkA :*, Mali, Magde, Asie i wszytskich którzy tu zaglądają ;) hehe zapraszam częściej:P i pliss wpisujcie sie gdziekolwiek :P

…….::StRzAłEcZkA::……….


  • RSS