Dlaczego gdy ktoś bliski umiera
To ból pierś rozdziera?
Serce okropnie płacze
Nie mogę znieść że już
Cię nie zobaczę
Tylko znicz na Twoim grobie
I wspomnienie w mojej głowie
Zdjęcia w starym albumie
A rzeka czasu nadal płynie
Do końca moich dni będę Cię pamiętać…

Hmm dawno z lekka nie pisalam nic nowego, ale to dlatego ze sie nie moge pozbierac po tym co sie dzieje w moim zyciu … A wiec ta notke chcialam poswiecic mojemu zmarlemu Dziadkowi :( niestety odszedl 4.o1.2oo5 roku. Jest mi z tego powodu bardzo przykro.. Wiem tez ze on bardzo cierpial i mysle ze lepiej ze tak sie stalo,moze przynajmniej juz nie cierpi..Był dla mnie wspaniałym czlowiekiem, podziwiam go za to ze przez 3 lata cierpial lezac na łóżku…Wogole to wszystko, co sie dzialo w Olkuszu pozostawilo w mojej pamieci ogromny slad.. Nie potrafie sobie z tym poradzic :( Jestem maksymalnie zdolowana, chociaz staram sie jakos z tego wyjsc… Teraz nie moge sobie pozwolic chociaz na chwile myslenia, dlatego ze nie chce sie bardziej zdolowac. Wogole to jestem jakas dziwna, ciagle sie zmieniam. Nie cieszy mnie juz to co kiedys..Nie wiem dlaczego i nie wiem czy te zmiany są na lepsze czy gorsze…

A co do dzisiejszego dnia to mialam farta ze mnie samochod nie przejechal a malo mu do tego brakowalo.. i tu brawa dla naszej policji… Ze takich idiotow nie potrafi ukarac mandatem, ktorzy jada sobie ponad 100km/h wężykiem po ulicy, wymijaja na zakrecie i ledwo nie rozjezdzaja ludzi na chodniku…!! Coz w koncu sa ludzie i taborety.. :/

Dalej to jest jedyna rzecz ktora mnie pociesza ale o niej nie bede pisac, nie chce zapeszyc… and sQl o ktorej tesh m sie nie chce mowic w koncu FERIEE MAMY !! ;) ale jest super jesli chodzi o te sprawy… :) no dobra dosc tego marudzenia :)

Pozdro 4 @ll NaarX :*