neptunka blog

Twój nowy blog

Jestem samotnością
Każdego dnia myślę o Tobie
Codziennie mysle ze cie zobacze,
uslysze, poczuje…
Jednak wiem, ze to niemozliwe.
Jestem samotnością .. Jestem samotnością.
Nie jestem szalona,interesuje mnie wolność..
Cokolwiek sie skonczylo,
znaczy, ze sie nigdy nie zaczelo…

W moim śnie już nic nie było,
Życie sie wtedy dla mnie skonczylo
Zostały wspomnienia, to tak niewiele
A ja znowu jestem tylko cieniem

Wzbijam sie w chmury,
tam nikt mnie nie znajdzie
Znow upadam z wielkim hukiem
Tym razem to juz chyba koniec
Podniesc sie nie potrafie

Przepraszam ze nie pisalam tak dlugo, ale nie potrafie juz pisac tak jak dawniej… czuje ze nadchodzi kolejna zmiana w moim zyciu tylko jaka ??? boje sie, ale to nieuniknione :( Nie potrafie napisac nawet jednego zdania, nie wiem co sie ze mna dzieje ostatnio. W szkole jestem wesola a w domu prawie tone w lzach. Wiem co mnie boli… To Zycie..Wiem tez ze pisze smutne notki ale co ja na to poradze… chyba nic. Przynajmniej nie teraz. MNIE POPROSTU JUZ NIE MA … Nie ma… i nie bedzie
0mis9.gif

„..Wiem Dobrze Wiem Potrafie Ranic Jak Nikt..Przykro Mi, Nie Wiem Co Robic Gdy Placzesz..Juz Nie Smiejesz Sie Jak Kiedys Wszystko Jest Innaczej…”

„You Live In A world Where You Didn’t Listen
And You Didn’t Care
So I’m Floating, I’m Floating On Air..”

„Its the end of you and me
Its too late and I cant wait
For You To Be Gone ”

„You were everything , everything
That I wanted
We were meant to be , supposed to be
But we lost it
All of our memories so close to me
Just fade away..”

A to kawałki piosenek ktore mi sie podobają ..

Na początku napisze, że zmieniłam dzisiaj szablon z niewyjaśnionych podowów… :) Mam nadzieje, że wam sie podoba… Musze jeszcze tylko poszukać jakiś skryptów :)

A co u mnie… :
Więc w Olkuszu byłam w sobote wieczorem i niedziele. Nie moge teraz tam zostawac dluzej niestety. Moja babcia jest juz taka slaba, a dziadek jeszcze bardziej. Przykro mi jak patrze tak na nich… Zastanawiam się dlaczego wszyscy musimy kiedys odejsc..:( Przeciez to takie trudne zostawic osoby ktore sie kocha ot tak…Chcialabym teraz bardzo cofnac czas, byc dzieckiem i nie przejmowac sie niczym. Teraz wiem dlaczego rodzice mowili ze jeszcze mam na wszystko czas. Zostala mi tylko mama i brat, tylko oni.Nie zniose kolejnej straty, przynajmniej nie teraz… Mam coraz wiecej problemow, nie chce o nich pisac. Nie mam jakos checi do zycia. Juz mam go dosc, chce uciec. Ale jak mam to zrobić,jak?!
23.gif
Pozdrawiam :* Pa
Szczególnie Madzie :* dziekuje ci za @ll, ty słońce juz wiesz za co…
i Mali 3maj sie i nie załamuj, tak musialo sie kiedys stac…

Elo:) wiem że dawno nic nie pisalam ale wlasnie mam dobra okazje zeby wam wszystko opowiedziec ….

Wiec na poczatku ogromne buziaczki dla mojej siski Madzi :* Dzisiaj ma imieninki, a po jutrze urodzinki :) hyhy Mam nadzieje ze ludki odwiedzające moj blog przeslą jej zyczonka ;):P hyhy wiesz reklama MisQ ;) ale 100 Lat 100 Lat !!! Buźka słońce 8.gif

Aha i dla Hermy .. widzisz doczekałaś sie nowej notki bedziesz miala co komentowac:P a tak przy okazji to zapraszam do księgi gosci :P

A u mnie duzo nowego :P Od jakis 3 tygodni chodze z mama do pracy :P hehe (pomagam)a na necik mam malutko czasu.. Idę o 11 i kończe o 18 :P hehe a pozniej na dworek tak do 23 :P yhhh mamy juz za sobą polowe wakacji :P i oby tak dalej … :D chce jush do szkoly:P hehe wiecie ciekawi mnie jak to bedzie … co to za ludziki i wogole @ll… Wczoraj spotkalam kumpla z bylej klasy i dziad mnie nawet nie poznal :P hehe no cóż :D dzisiaj tesh raczej pojde na dworek i znow nie bede miec czasu na net :/ a chcialabym troske tu pozmieniac ;) Na szczescie od przyszlego tygodnia nie bede musiala juz jechac :D:D:D bede mogla wejsc na kurnik :P Hmm a teraz cos okropnego … paskudnego i niewybaczalnego :P wyszlam z wprawy pisania tych notek ;( buuu hehe moze mi sie uda to jakos naprawic z wasza pomocą :> czekam na komenty i koncze to pisanie i sie do pracy zwijam :)

3.gif

Pozdróffka misQi 3majcie sie …. Paps

Dzisiejszy dzień, zakonczenia roku szkolnego niby jest super… poczatek wakacji. Niestety nie dla mnie. Jest przygnebiajacy. 9 lat znajomości z moją klasą idzie w niepamięć… jest mi zle to tyle narazie co potrafie powiedziec…

„To co bylo we mnie kiedyś umarło,
Dużo rzeczy się zmieniło,
Za mało pozostało,
A za dużo sie skończyło,
Jednak moje serce dalej bije
I bić nie przestanie
Bo cos je do życia przytrzymuje
Ciekawe co to jest?”

::..Biore udzial w konqrsiku..::
konkursadika.JPG

1.Oczywiscie, aby się zgłosić trzeba w komentarzach tej notki napisać:
*Imię*
*Ksywe*
*Wiek*
*E-mail*
*Numer GG*
*Adres bloga*

2.Warunki, które musza się spełnić, aby konkurs odbył się prawidłowo:

a)Każdy zgłaszający się blog musi mieć wklejony specjalny banner innaczej bedzie zdyskwalifikowany!
b)Aby konkursik się odbył, musi zgłosić się przynajmniej 10 osób!
c)wasze blogi beda oceniane przez osoby odwiedzajace blog…
d)nie mozna oddac wiecej niz 1 glos na 1 bloga (gramy fair play)

3.Nagrody:
I Miejsce:Dyplom, Zegarek, Muzyczka, 2 Wpisy do księgi z gratulacjami i 2 zwykłe, Regularne komentowanie notek przez 1 miesiąc, zareklamowanie danego bloga wszystkim osobom na moim GG, całkowita pomoc w blogu.

II Miejsce:Dyplom, Zegarek, Wpis do księgi z gratulacjami i zwykły, częste komentowanie notek przez 2 tygodnie, zareklamowanie danego bloga osobom na moim GG, częściowa pomoc w blogu.

III Miejsce:Dyplom, wpis do księgi z gratulacjami oraz 1 zwykły, od czasu do czasu komentowanie notek przez tydzień, Zareklamowanie danego bloga osobom na moim GG, lekka pomoc w blogu.

Wyróżnienie:Dyplom, Wpis do księgi z gratulacjami, skomentowanie 2 notek, zareklamowanie danych blogów osobom na moim GG.

Czas zgloszen jest nieokreslony ;)

A oto baner ;) nalezy go zaznaczyc i skopiowac przez ctrl+v
treex.pl?0.08141934174582538

HejA!!! Sorcia ludziki ze pisze tak zadko notki :( ale nie mam czasu ostatnio… coraz zadziej siedze w domq. A jak juz w nim jestem to nie chce mi sie na necie siedziec :P hehe yyy dla was sie postaram posiedziec przynajmniej tą 1h przy kompie:P hmm a co u mnie slychac :D jest super :) wreszcie sie nie przejmuje juz niczym..:D A dzisiaj jeszce bede przymierza suknie na bal :) wiecie teraz koncze gimn.. :D i 9 czerwca bedzie GiM bAl :d trzeba sie ladnie ubrac :) Suknie mam koloru różowego i jest cudowna :) a buty hmm hmm jeszcze nie mam ich :P i to jest problem .. mam nadzieje ze niedlugo sobie je kupie :) no problem :) Torebke juz mam :D hmmm i wszystko mam nadzieje ze sie potoczy po mojej mysli :D I jeszcze jedno ziomki 7 czerwca mam Bierzmowanko…hehehe jush sie nie moge doczekac :) A teraz spadam robic referat … posiedze troske na gg i na dwór :)

glitt1.gif
PoZdRóffka FoR : Kotecka, Magdy, Rybki, Asi, Kochanej-małej, Angeliki, Izki, Izki, Kasi, Kasi, hmmm… Szprotki, Hermionki, Justyny, Pana @,Monis, BiioOOssAA… wszystkich odwiedzajacych bloga :) i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

A co do tych spraw z poprzedniej notki to tak jak szybko sie to zaczelo to tak samo szybko sie konczy :/
~~~~>NARQA

Dzisiaj rano mialam dobry humorek.. znowu odwiedzilismy tych 2 ludkoff co wczoraj…(Madziu wiesz jakich)yhhh bylo super :) moge tylko tyle tu powiedziec:P z pryczyn prywatnych… Niestety po poludniu poszlam z mama do lekarza z moimi oczami… niestety okazalo sie ze mam zapalenie spojówek … mam krople i masc… mam nadzieje ze to mi przejdzie szybko bo oczy mnie tak bola jak diabli..ale watpie w to szczerze…
I takim pieknym sposobem mam 2 dni waxów pod rząd…ehh ten zapach :)))))) az sie milo robi …wakacje juz za pasem i nowa sql … hihi zabujam sie chyba niedlugo :P:P:P hehe nie powiem w kim :P:P Qwa bedzie wiedziala tylko o tym 1 osoba :) phi po co to innym :P okej koncze<<—>>ZaWiOdŁaM sIeM nA 1 OsObIe AlE sPoX dAmY rAdE :)

11.gif
~~>PoZdRóFFka Dla : Kotecka, Magde, Rybke, Asie, Kochaną-małą, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @,Monis, BiioOOssAA… i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

eh jak wiecie z poprzedniej notkie to 5 i 6 maja pisalismy testy gimnazjalne :( buuu okropnosc… byly strasznie trudne i nie wiem czy wogole sie zalape na jakies 50 pkt z oby dwóch…:( niestety tak bywa :( hmm moze i miejsca mialam dobre do sciagania , bo siedzialam na 18 miejscu czyli 3 lawce od konca… i na 100 czyli ostatniej ale tak wyszlo ze sie nie dalo, a jak juz to nie bylo od kogo …jejq czy ci egzaminatorzy mysla ze my jestesmy einsteinami?! pojebalo ich do reszty zeby nam dawac takie pytania.. hmm nio i jak zwykle bylo bardzo nie fair… hmm m.in. przez corke nauczycielki… za nia pisal taki inny geniusz ale to szczegol.Moglam powiedziec mamie zeby szla ze mna, siadla w lawce i mi rozwiazywala testy… Ale jak czlowiek nie mysli to juz fatalnie.

12.gif
–>OgÓlniE to MaM zJeBaNY dzIEn <–
ide sie powyzywac na czyms lub kims są chetni?? :P
~~>PoZdRóFFka Dla : Kotecka, Magde, Rybke, Asie, Kochaną-małą, Izke, Kasie, Kasie, hmmm… Szprotke, Hermionke, Justyne, Pana @,Monis, BiioOOssAA… i wszystkich ktorych zapomnialam:P sorcia :)

AhA i jescze jedno psieprasiam Cie PaNie @ za dzsiaj.. :* nie gniewaj sie
Madziu nie zgadniesz kogo dzisiaj widzialam :P
hmm i co sie stało wczoraj…;) szczegoly na GG:D

Jestem teraz w wielkiej kropce.. przez mysl przebiega mi tysiace mysli, tysiace uczuc. Nie wiem co mam myslec … Mam totalny mętlik.. nawet nie jestem w stanie wydusic z siebie tych paru zdan do notki … duzo sie u mnie zmienia, bardzo duzo … i najgorsze jest to ze na raz podoba mi sie 3 chlopaków …kurcze co robic..nie wiem nie wiem co bedzie dalej…

hehe nie ma sie czym przejmowac nio nie :P PozDrO mOjE mIsQi :*

i Czas sobie plynie a ja pisze egzaminki juz niedlugo … 5 i 6 maja :( buu to juz niedlugo… chce odejsc z tej szkoly juz na zawsze… zostawic w koncu te niedokonczone sprawy … juz niedlugo .. niedlugo..hmm gdyby to bylo prostsze wolalabym zniknac… by bylo szybciej… i po krzyku… kur co dalej mam robic?!

ZnAcZeK KoNkUrSowYznaczek%20konkursowy%20na%20bloga.GIF

Jak widzicie biore udzial w konkursiku :) hihi acha jeszcze jedno zmienilam nr gg, poniewaz uwazam ze za duzo z nim wspomnien… nie podalam nikomu nowego, sama nie wiem czemu. Teraz mam pusta liste kontaktów nowy numer, a tamten czasem bede odwiedzac :/ i to ze wzgledow jednej osoby… no coz i tak czasem bywa…

A co do szkoly to mam jutro sprawdizan z gegry :| i musze sie wykuc porzadnie .. zreszta teraz juz bede sie uczyc do konca roku :) hihi a we wtorek lub srode zdaje pytanka do bierzmowania ( jest ich aż 78) buu musze je wykuć :P chociaz mi sie wcale nie chce :P

Madziu bardzo ci dziekuje ze bylas i jestes ze mna :* bardzo ci dziekuje…wiesz o co chodzi :)jestes wspaniała :)

~~>pozdrawiam wszystkich :* pa


  • RSS